Ügyfélnyilvántartás

A CRM egy központi helyen kezeli a cég-információkat. A cégstátusztól függően különböző adatokat:

  • Potenciális ügyfél
    Ügyfélre vonatkozó marketing adatok: név, cím, elérhetőségek, kapcsolattartók, tevékenységi kör, alkalmazotti létszám, mérleg adatok
    Ezen adat cégenként manuálisan rögzíthető vagy adatbázis-szolgáltatóktól megvásárolható és importálható a rendszerbe.
  • Aktív ügyfél
    A marketing adatok kiegészülnek a megrendelés/szerződés adataival,
    Az ügyféllel kapcsolatos elektronikus és papír alapú dokumentumok tárolásra kerülnek (levelezések, ajánlatok, szerződések, emailek, faxok, stb.);
  • Inaktív ügyfél - az elmúlt időszakban nem forgalmazott. Az utolsó időszak eseményei, forgalma.

Meghatározható, hogy a munkatársak csak azon adatokhoz férjenek hozzá, amelyekre feladataik elvégzéséhez szükségük van. Ezt azonban jogosultság függvényében a nap bármely órájában, akár a munkahelytől távol is megtehetik.


Lekérdezés generátor

A rendszer felhasználói, a kívánt (tetszőleges szempontú) listát a lekérdezési feltételek megadásával (adat mezők kiválasztása, szűrési feltételek megadása, sorrend beállítása) saját maga állíthatja elő. A lekérdezési feltételek természetesen elmenthetőek és így másodszor már gyorsabban elkészíthetőek. A lista képernyőre, nyomtatóra ill. excel fájl-ba is kérhető.

Hogyan profitálhat cégem egy ilyen rendszerből? >>>